Dnes som našla článok o virtuálnom marketingu a tak som sa rozhodla, že Vám ho dám do pozornosti. Názov článku "Vyvolať rozruch prináša úspech" je natoľko pútavý, že ma zaujal a ja som mu musela venovať pozornosť a prečítať si ho celý. Virtuálna reklama je veľmi zaujímavá, hlavne ako sa šíri.
Najprv mi napadla myšlienka, že nikto z nás určite nemá rád reklamy uprostred zaujímavej scény filmu atď. Reklamy, ktoré vidíme každodenne na všetkých televíznych kanáloch, minimálne 35 krát za deň. Ale tento článok hovorí o iných typoch reklám, tých, ktoré si vyberáme sami, kedy, ako a kde ich budeme šíriť a zdielať.
Na začiatku ma oslovila všetkým známa fialová kravička, potom egyptská panda a samozrejme social button like :) Je zaujímavé ako sa tieto typy reklám šíria. Je to reklama, ktorú šírime všetci už len našim obľúbeným "like-om"! Celá pavučinová sieť sociálnych sietí nám dáva priestor vyjadrovať a šíriť svoj názor a tým sa "zviditeľňovať".
Keď si prečítate článok, čo odporúčam, spomínajú v ňom aj blogérsku komunitu. Akú má silu, ako veľmi ovplyvňuje či môže ovplyvniť aj marketing. Určite je to pravda, blogér je akýsi objektívny pozorovateľ, ktorý hodnotí všetko vlastným názorom, ktorý si následne prečítajú ďalší a ďalší čitatelia. S týmto názorom sa stotožňujem.
A na záver spomínaný článok...
Komentáre